Winston biedt een oplossing voor de grootste frustraties over advocaten

Algemeen
07.04.2021

De Ombudsdienst Consumentengeschillen Advocatuur, ook wel gekend onder de naam “Ligeca”, publiceerde deze week haar jaarverslag 2020.

Hieruit blijkt dat 42% van de ingediende klachten betrekking had op het ereloon van advocaten. De consument ergert zich aan onduidelijke, laattijdige of te hoge erelonen. Zo stelde Ligeca vast dat de consumenten meestal niet konden inschatten wat de juridische hulp hen in totaal zou kosten. Verder valt het volgens Ligeca op dat advocaten nog steeds gebrekkig communiceren en vaak niet gemotiveerd zouden zijn.

Winston maakt komaf met al deze frustraties.

Bij ons krijg je juridisch advies tegen vaste én vooraf bepaalde prijzen.

Meer dan advies nodig? Geen probleem. Ook het kostenplaatje voor verdere juridische hulp vermelden wij vooraf en per stap in een op maat gemaakte blueprint. Van laattijdige, onduidelijke of te hoge erelonen is er bij Winston dus geen sprake. Daarnaast word je steeds stipt geïnformeerd over elke ontwikkeling in jouw dossier.

(bron: https://oca.ligeca.be/nl/jaarverslagen/)

Ook interessant
WINSTON Offerte op maat | Winston
Juridisch advies nodig?

In slechts enkele klikken krijg je persoonlijk en begrijpelijk advies.

Vanaf 25 euro al.

Stel nu jouw vraag
Zo werkt het
WINSTON FEB 2021 4 B1 A3025 | Winston
Op zoek naar een advocaat?
Krijg vrijblijvend onze offerte.

Wij stippelen een stappenplan op maat uit, telkens met een vaste prijs per stap.

Zo heb jij de volledige controle.

Vraag nu jouw offerte
Zo werkt het
E-mail gekopieerd naar klembord