Winston biedt een oplossing voor de grootste frustraties over advocaten

Algemeen
07.04.2021

De Ombudsdienst Consumentengeschillen Advocatuur, ook wel gekend onder de naam “Ligeca”, publiceerde deze week haar jaarverslag 2020.

Hieruit blijkt dat 42% van de ingediende klachten betrekking had op het ereloon van advocaten. De consument ergert zich aan onduidelijke, laattijdige of te hoge erelonen. Zo stelde Ligeca vast dat de consumenten meestal niet konden inschatten wat de juridische hulp hen in totaal zou kosten. Verder valt het volgens Ligeca op dat advocaten nog steeds gebrekkig communiceren en vaak niet gemotiveerd zouden zijn.

Winston maakt komaf met al deze frustraties.

Bij ons krijg je juridisch advies tegen vaste én vooraf bepaalde prijzen.

Meer dan advies nodig? Geen probleem. Ook het kostenplaatje voor verdere juridische hulp vermelden wij vooraf en per stap in een op maat gemaakte blueprint. Van laattijdige, onduidelijke of te hoge erelonen is er bij Winston dus geen sprake. Daarnaast word je steeds stipt geïnformeerd over elke ontwikkeling in jouw dossier.

(bron: https://oca.ligeca.be/nl/jaarverslagen/)

Ook interessant
WINSTON Offerte op maat | Winston
Juridisch advies nodig?

Persoonlijk en to-the-point advies
In slechts enkele klikken.
Vanaf 25 euro
Niet tevreden? Geld terug.

Stel nu jouw vraag
Hoe werkt het
WINSTON FEB 2021 4 B1 A3025 | Winston
Meer dan advies nodig? Krijg vrijblijvend onze offerte.

Juridisch stappenplan op maat.
Vaste prijs per stap.
Stop wanneer jij wil.
Gedreven team van advocaten.

Vraag nu jouw blueprint
Hoe werkt het
E-mail gekopieerd naar klembord